Băiatul meu blond cu ochii negri
Legea Atracției, iar si iar...



Îmi aduc aminte de sora mea. Își dorea tare mult un copil, de fapt îşi dorea un baiat. Țin minte că vorbea cu el tot timpul când era însărcinată. Îmi spunea: "Băiatul meu va avea părul blond, tenul alb - ca mine și ochii negri". Îmi povestea despre copilul ei încă nenăscut. Îmi spunea ce caracter va avea, ce copil minunat este. Era, pur și simplu, fermecată de baiatul ei... Când a trebuit să-și facă Rh-ul a apărut o problemă...nu era compatibilă cu soțul (rh-ul ei era negativ și al soțului pozitiv). Țin minte că eu m-am speriat tare. Ea era linștită și-mi spunea:" Nu-mi fac nici un fel de problemă. Băiatul meu va avea Rh-ul negativ și grupa mea de sânge". Și așa a fost. Băiatul ei este blond, are tenul alb și ochii negri, are grupa ei de sânge, la fel și rh-ul.


Sora mea, fără să știe a aplelat la Legea Atracției. A primit ceea ce și-a dorit. Ea a știut ce-și dorește. Ea şi-a vizualizat copilul. Și s-a bucurat de asta înainte de a primi confirmarea.

Regula este: "Cere, bucură-te şi aşteaptă liniştit să primeşti!"
ClickLink.ro Smarty Web Director Director Web Gratuit - SEO Friendly Director web Director de resurse web Blog Director Web de Top