Mie mi s-a întâmplat - Legea Atractiei funcționează
Mult timp m-am gandit la această Lege Universală - Legea Atracției și la cum funcționează.
Se discută despre ea în toate mediile, în toate ocaziile și la orice nivel. Pentru omul mai puțin avizat, este mai greu de "procesat". "Lasa-mă cu prostiile astea!" sau "Știu și eu ce să zic?" sunt doar câteva răspunsuri pe care le-ar putea da cel ce absorbit de cotidian respinge fără dubiu această teorie. Deși conștient de cele câteva dovezi pe care viața i le-a scos în cale, pune totul pe seama hazardului. "A fost o simplă coincidență!" - ar spune cel ce care crede ca doar întâmplarea i-a făcut să se cunoască când tocmai pierduse trenul.

Dupa ce am citit "The Secret", m-am gândit că nu ar fi rău să încerc să aplic un principiu simplu: "Crede și lucrurile se vor petrece întocmai".


Era o dimineață de iarnă, mă pregăteam să plec la muncă. Serviciul meu era undeva în afara Bucureștiului. Transportul era asigurat parțial de către societatea la care lucram. Astfel că până la Gara de Nord trebuia să iau metroul. În acea dimineață, am realizat ca voi pierde metroul și implicit microbuzul firmei. În drum spre metrou, uitându-mă la ceas, am gandit astfel:"Voi pierde metroul, dar la doua minute va veni altul și, astfel, voi ajunge la timp să iau microbuzul." Și, brusc m-am liniștit... Am început să zâmbesc fiind convinsă ca așa se va întâmpla.
Lucrurile s-au petrecut întocmai.


Hazard sau era pur și simplu Legea Atracției?
ClickLink.ro Smarty Web Director Director Web Gratuit - SEO Friendly Director web Director de resurse web Blog Director Web de Top